RETOURNEREN

Gepersonaliseerde items kunnen niet retour worden gestuurd. 

HOE KAN IK RETOURNEREN?

Is je bestelling niet helemaal naar wens? Geen probleem! Meld je retour aan door een e-mail te sturen naar info@n1-gloves.nl waarin je je naam, factuur- of ordernummer, item(s) en eventuele reden van retour doorgeeft. Zodra je je retour hebt aangemeld zul je 2 verschillende labels ontvangen via de mail waaruit je kunt kiezen:

  • Een smart retourlabel die je op je smartphone kan laten zien bij een PostNL punt. Zij zullen zorgen voor een label die ze op je pakketje plakken.
    Let op: dit label is niet in te leveren bij een pakketautomaat van PostNL.
  • Een retourlabel die je kan printen en op je pakketje kan plakken. Op het label vind je instructies voor het inleveren van je retourzending.
    Enkel klanten uit Nederland hebben de keuze uit beide opties, voor onze klanten uit België geldt alleen een printbaar retourlabel.
  • De Consument heeft (minimaal) 14 dagen om de bestelling te annuleren en het retour aan te melden.
  • Daarna (minimaal) 14 dagen om het product terug te sturen.
  • Na aanmelden van het retour heb je als winkelier (maximaal) 14 dagen om het orderbedrag inclusief verzendkosten terug te storten.

Bij gebruik van dit label hoef je niks te betalen bij het PostNL punt.Dit geldt voor onze klanten vanuit Nederland en België.

Wanneer je geen gebruik wilt maken van het retourlabel mag je je retour per post (op eigen kosten) opsturen naar het volgende adres. Meld ook hierbij je retour eerst even aan via de mail info@n1-gloves.nl.

N1-Gloves Nederland
Zaagmolen 6
2741 NX Waddinxveen

Zodra we jouw retour hebben ontvangen en verwerkt storten we het aankoopbedrag (+ eventuele retourkosten) binnen 3 tot 10 werkdagen terug.

IK WIL MIJN AANKOOP RUILEN
Voor de geretourneerde artikelen wordt automatisch het aankoopbedrag teruggestort op je rekeningnummer. Wij ruilen dus niets om. Wanneer je een ander artikel wilt ontvangen, kun je hiervoor een nieuwe bestelling plaatsen. Ook hetzelfde artikel in een andere maat of kleur geldt als een nieuwe bestelling. Als je na je retour een nieuwe bestelling plaatst, brengt N1-gloves.nl wel verzendkosten in rekening voor het verwerken en bezorgen van deze nieuwe bestelling.

MIJN ORDER IS BESCHADIGD, VERKEERD GELEVERD OF INCOMPLEET
Als er iets mis is met je order adviseren wij je een mail sturen naar info@n1-gloves.nl, dan helpen we je graag verder.

WAT IS DE RETOURTERMIJN
Je hebt vanaf de ontvangstdatum 14 dagen de tijd om je order (gedeeltelijk) te retourneren. Meld je retour aan door een mail te sturen naar info@n1-gloves.nl waarin je jouw naam, factuur- of ordernummer, item(s) en eventuele reden van retour doorgeeft.


“U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. 
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@n1-gloves.nl Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”